PR články
PR články Také byste neměli zapomínat na sociální sítě. Dnes už se vyhledávače řídí při zobrazování výsledků i tím, jak se vaší stránce daří například na Facebooku. A nestačí si jen založit účet a doufat, že to bude Googlu stačit. I zde platí že je dobré pokud pravidelně přidáváte příspěvky, nebo komunikujete s komunitou.
PR články Psát PR a SEO články se vyplatí. Proč?
SEO články
Uvažujete, že si objednáte služby copywritera nebo PR agentury? Pokud se v této oblasti příliš nevyznáte, možná Vám není zcela jasné, co takový článek vlastně přináší. Jsou to zejména následující benefity.
PR články PR článek sdělí lidem kdo jste, co děláte, případně co jim nabízíte. Do reklamy se toho skutečně mnoho nevejde a stojí pořádný balík peněz. Proto je PR článek perfektní formou prezentace firmy, kde můžete nenásilně seznámit čtenáře se svou nabídkou. Samozřejmě, PR článek musí být napsán poutavě a kvalitně. Pokud si s tvorbou takového článku nevíte rady, obraťte se na info@press-media.cz.