Podejte si ruku se zákazníky na sociální síti
Na sociální síti můžete komunikovat se svými potenciálními i současnými zákazníky, ale také mohou oni komunikovat mezi sebou. Budou si navzájem vyměňovat zkušenosti a napíší Vám i reference. Dáte jim tak možnost vyjádřit jejich názor, připomínky a zkušenosti.
PR články backlink budování zpětných odkazů
Začněte místní reklamou
Pokud chcete zviditelnit, udělejte si nejdříve dobré jméno ve Vašem okolí. Pokud Vám bude okolí za něco vděčné, jistě Vás "roznese" i do okolí. Zkuste je oslovit zorganizováním charitativní akce, to nikdy nezklame. Zapojte se do různých komunit a pomáhejte jim při každé příležitosti. Tato reklama Vás jakoby připraví na větší, celosvětovou.
Příspěvky
Pracujete v Německu, Nizozemsku či Rakousku? Pak máte s velkou pravděpodobností nárok na vrácení daní. Přeplatky na daních z Německa, daně v Rakousku či vrácení daní z Nizozemska mohou dosáhnout…
Vestavěná skříň dokáže proměnit nevyužitý kout v dokonale funkční úložný prostor. Aby ale vše při montáži sedělo na milimetr, je zásadní pečlivé a přesné měření. Jediná nepřesnost může vést k…
Stolování je umění, které v období Vánoc nabývá na obzvláštní důležitosti. Ať už chystáte štědrovečerní večeři pro rodinu, firemní večírek nebo připravujete restauraci na nápor hostů, detaily rozhodují. Hitem posledních…
Tvorba digitálního obsahu prochází v posledních letech obrovskou transformací. Technologie se vyvíjejí rychleji než kdy dříve a tvůrci musejí neustále sledovat nové trendy, aby zůstali konkurenceschopní. Ať už jde o…
Saunování si v posledních letech získává stále větší oblibu. Už dávno není jen výsadou sportovců nebo návštěvníků wellness center – stává se běžnou součástí domácností, kde slouží jako prostředek regenerace…