Podejte si ruku se zákazníky na sociální síti
Na sociální síti můžete komunikovat se svými potenciálními i současnými zákazníky, ale také mohou oni komunikovat mezi sebou. Budou si navzájem vyměňovat zkušenosti a napíší Vám i reference. Dáte jim tak možnost vyjádřit jejich názor, připomínky a zkušenosti.
PR články backlink budování zpětných odkazů
Začněte místní reklamou
Pokud chcete zviditelnit, udělejte si nejdříve dobré jméno ve Vašem okolí. Pokud Vám bude okolí za něco vděčné, jistě Vás "roznese" i do okolí. Zkuste je oslovit zorganizováním charitativní akce, to nikdy nezklame. Zapojte se do různých komunit a pomáhejte jim při každé příležitosti. Tato reklama Vás jakoby připraví na větší, celosvětovou.
Příspěvky
Jaro je obdobím nových začátků a ideální příležitostí, jak osvěžit svůj domov. Po dlouhé zimě si interiér zaslouží nádech svěžesti, lehkosti a barev. A právě květiny a dekorace jsou nejjednodušším…
V dnešní uspěchané době je pro mnoho lidí stále náročnější zajistit tělu všechny potřebné živiny výhradně z běžné stravy. Přestože je pestrá a vyvážená strava základem zdravého životního stylu, někdy…
Každá zpráva nachází jiskru v dokonalém obrázku. Fotografie z fotobank dávají komukoli – blogerovi, majiteli malé firmy nebo organizátorovi komunity – možnost přidat poutavé vizuální prvky během několika sekund. Nejsou…
České historické mince jsou víc než jen platidla – jsou to tiší svědkové našich nejdůležitějších historických okamžiků. Každá ražba v sobě nese otisk doby, ve které vznikla, a vypráví příběhy o panovnících,…
Světový den bez tabáku pořádaný WHO připadá na 31. května. Jeho cílem je omezit užívání tabáku a upozornit na jeho důsledky. Jedním z nich je i ztracený čas. Podle nejnovějších…