Podejte si ruku se zákazníky na sociální síti
Na sociální síti můžete komunikovat se svými potenciálními i současnými zákazníky, ale také mohou oni komunikovat mezi sebou. Budou si navzájem vyměňovat zkušenosti a napíší Vám i reference. Dáte jim tak možnost vyjádřit jejich názor, připomínky a zkušenosti.
PR články backlink budování zpětných odkazů
Začněte místní reklamou
Pokud chcete zviditelnit, udělejte si nejdříve dobré jméno ve Vašem okolí. Pokud Vám bude okolí za něco vděčné, jistě Vás "roznese" i do okolí. Zkuste je oslovit zorganizováním charitativní akce, to nikdy nezklame. Zapojte se do různých komunit a pomáhejte jim při každé příležitosti. Tato reklama Vás jakoby připraví na větší, celosvětovou.
Příspěvky
Domácí sauna se stává stále oblíbenější součástí wellness domácností. Aby byla návštěva sauny bezpečná, pohodlná a přinášela všechny benefity, je třeba myslet nejen na samotná saunová kamna, ale i na…
Když se řekne obalové materiály, většině lidí se vybaví krabice, do kterých ukládáme věci při stěhování nebo balíme zásilky. Jejich význam je ale mnohem širší. Obaly chrání výrobky během přepravy,…
Stříbrné šperky patří mezi klasiku, která nikdy neztrácí na atraktivitě. Jsou vhodné jak pro každodenní nošení, tak pro slavnostní příležitosti. Jemné linie, minimalistické tvary i propracované detaily dávají šperkům jedinečný…
Většina českých školáků pravidelně svačí a sportuje, ukázal aktuální průzkum společnosti Nestlé zaměřený na stravovací návyky žáků základních škol. Dle průzkumu svačí každý den 9 z 10 dětí ve věku od 7…
Každý den vyráží na silnice tisíce firemních vozidel s cennými náklady a ještě cennějšími řidiči. Zatímco dříve závisela jejich bezpečnost jen na zkušenostech a štěstí, dnes nabízí GPS monitoring vozidel…